Monday, August 25, 2014

Buah Zuriat Murah RM 7



Tips mudah hamil dengan buah zuriat ini saya kongsi khas untuk wanita-wanita yang dah lama berkahwin tapi masih belum ada rezeki nak dapat zuriat ya. Saya dapat tips mudah hamil dengan buah zuriat ini daripada sahabat saya masa beliau pergi ke Umrah dulu.




Rasanya ramai juga yang tahu pasal khasiat buah zuriat ini kan? Tapi mungkin cuma tak tahu macam mana nak buat dengan buah zuriat yang keras macam batu ni jelah kot. hahahaha! Masa saya first time jumpa buah zuriat, memang saya pandang tak pandang je sebab tak tahu buah apa. Pelik sebab keras sangat.


Tapi, bila sahabat saya pergi umrah sekali lagi ada pula kawan-kawan yang mintak tolong belikan buah zuriat. Jadi, sahabat saya tanyakan pada mutawwif yang bawa kami masa umrah dan beliau tunjukkan buah yang keras ni. Lah, ada khasiat rupanya!!


Cuma, orang Mekah tak biasa sebut buat zuriat. Mereka sebut buah Siti Mariam sebab katanya lepas makan buah zuriat inilah Siti Mariam dikatakan mengandung. Siti Mariam dapat ilham untuk makan buah zuriat ini masa tengah duduk bersandar bawah pohon. Lepas makan, tak lama lepas tu Siti Mariam mengandung. Jadi, orang kita jadikan as salah satu usaha untuk mudah hamil. Dengan izin Allah pastinya.


CARA MAKAN BUAH ZURIAT


Ada beberapa cara kalau tak silap saya untuk makan buah zuriat ni untuk tujuan mudah hamil. Semoga bermanfaatlah perkongsian ini. Kalau ikut blog ini, beliau cuma kongsikan 2 cara sahaja.


Cara Pertama


Beberapa rakan arab memberitahu caranya dengan menggunakan sudu di ketuk-ketuk sekitar buah zuriat ( tak perlu di belah ) dan kita ibaratkan seperti kita sagat/kikis buah ini menjadi serbuk dan di makan begitu sahaja ataupun di campur bersama susu.


Cara Kedua


Oleh kerana buah ini juga di gelar buah adam dan hawa, maka ada yang merebus dua biji buah ini sekali gus. Buah di belah kepada dua, dan di ingatkan buah ini keras dan memerlukan keupayaan yang kuat untuk membelahnya. Rebus biji dan isirungnya sekali,sehingga air bertukar warna seakan-akan teh. Dan di sarankan di minum selama 44hari atau sehingga mengandung. Diminum suami isteri dan boleh direbus berulangkali sehinggalah air rebusan itu bertukar warna menjadi putih kembali baru di ganti dengan buah yang baru.


(Boleh diminum pada bila-bila masa sahaja,malah buah ini juga kalau dia gosok-gosok ke sendi-sendi kita yang sakit,Insya Allah akan terasa kelegaannya)


Antara Surah yang boleh di amalkan semasa meminumnya ialah Surah Al-Imran ayat 38 & Selawat ke atas Nabi S.A.W (3 x). 

Tapi perlu diingatkan  juga ya janganlah bergantung pada makan buah zuriat ni sahaja tanpa ada keyakinan sepenuhnya pada Allah S.W.T. Untuk banyak lagi Rahsia Mudah Hamil, sila klik link ini dan keluarkan sikit modal ataupun paling mudah keluarkan sedekah untuk dapatkan rezeki anak. Wallahualam.



HARGA PASARAN: RM 10.00  7.00 (sebiji)

HARGA PAGE PRODUK PELANGSINGAN CANTIK : 

RM 10.00 sahaja. 
(TIDAK TERMASUK POS) 

PAKEJ:

10 BIJI BUAH ZURIAT + 1 BOTOL SERBUK DEBUNGA KURMA 

RM 120.00 FREE POS SEMENANJUNG.
SABAH/SARAWAK TAMBAH RM5.
BOLEH COMBINE POS DENGAN OPK DAN UPT. 
BUTIRAN: klik link ini untuk OPK dan link ini untuk UPT

BORONG??
WHATSAPP/PM 0172182911 (JEHAN) 

NEGOTIABLE!

1 comment: